HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2007.06.04. 11:03 bota71

BTN2007

Borsodi Tájfutó Napok 2007. Jún. 1-3.

Miskolc környékén került megrendezésre a szokásos Borsod Kupa és Herman ev., melyeket idén egy sprint verseny is kiegészített, így egy 3 napos hétvége keretein belül versenyezhettek a nemzetközi verseny résztvevői. 

A mezőny idén talán a legerősebb volt, hiszen a világversenyre készülő tájfutók mind eljöttek, valamint az osztrák, lengyel és bulgár válogatott csapatok is megtisztelték jelenlétükkel a versenyt. A magyar rendezésű 2007-es ifi EB és a 2009-es felnőtt VB voltak talán a legfőbb okai, hogy nagy nevek is kipróbálták magukat a Bükk terepein.

Pénteken Berekalján került megrendezésre a sprint táv, mely válogató volt a felnőtt VB-re. Alapvetően a verseny nagy része a meredek hegyoldalban zajlott, a pályák legvége rejtett csak városi tájfutást. Meredek oldalak, közepesen és jól futható erdő és az útvonalválasztásos átmenetek jellemezték a pályákat.

Szombaton került sor a hosszútáv megrendezésére Hollóstetőn. A pályakitűző nem kímélte a futókat, hosszú pályákon és meredek siratófalakon kűzdöttek a versenyzők, és azt hiszem mindenkinek teljes mértékben kihívást jelentett fizikailag a pályája. Technikaliag nem voltak nehezek a pontok, viszont nagy hangsúlyt fektetett a tervező az útvonalválasztásokra, aholis sokféle megoldással rukkoltak elő a versenyzők.

Ez a verseny is válogató volt a felnőtt VB-re, de az ifi EB-re is. Ez volt az érdekesebb, hiszen nyitott volt még sok fiatal számára a csapatba kerülés lehetősége. Egyesületünkből Pápai Tamás volt érdekelt a válogatón, aki sajnos nem futott jó időt, így nem utazhat az EB-re Egerbe. Ennek ellenére tudjuk, hogy ő a legjobb, és idén még ezt párszor bizonyítani is fogja! :-) 

Tomi: "8,7 km-es volt a pálya F18-ban, 455 m szintemelkedéssel és 16 ellenörzőponttal. A pálya nagyrészt tiszta szálerdőben haladt, alapvetően a domborzat alapján kellett tájékozódni.

Kicsit ijesztően hatott rám a térkép első ránézésre mert sok volt a siratófal. Az egyes pontra én a rövidebb de küzdősebb átmenetet választottam. Itt már kaptam kb 1 percet. Aztán a 2-es pontra jött az első hosszú átmenete a pályának. Nem volt különösebben kérdéses hogy merre kell menni. Nem is volt gond. A következő hosszú átmenetet elterveztem magamban hogy merre fogom csinálni, de nem úgy tettem mert elötte utolértem az elöttem indulót és ő nem arra ment, így gondoltam akkor én sem. Ebben az átmenetben 20 percet szaladtak a jók. Nekem majdnem 26 percembe tellett mert nem a legtutibb útvonalat választottam(mondhatni a legrosszabbat). Utána már csak rövid kis átmenenetek voltak amik nem okoztak nagy fejtörést. Igaz az egyiknél nem tudtam hirtelen hogy hol is vagyok de rájöttem :)."

Vasárnap már csak én futottam, váltóban, a Kisfennsíkon (Csókás). Sajnos több válogatott tájfutó nem indult el sérülés miatt, leamortizálták őket a versenyek :-) Ez a nap volt talán a legtechnikásabb, bár Motala rendszerben került megrendezésre. A pályák eleje kűzdősebb erdőben haladt, majd átvezették a tisztább szálerdőbe. Ezen a  napon is volt útvonalválasztás felnőttben, érdekes módon sokan (én is) túlbonyolították, a vétel az irány volt, a másik alternatív lehetőség az úton körbefutás. Fizikailag most sem kímélték a mezőnyt, jó kis mászásokat élhettek át a versenyzők, közben kűzdeniük kellett a vízes faágakkal és a kövekkel. Én gyakorlatilag estem-keltem :-)

Sajnos a rendezőknek nem volt szerencséjük, elmosta az eredményhirdetést az eső, de azt hiszem a tőlük megszokott módon színvonalas versenyt rendeztek. A versenyt követően megtörtént az utazó válogatott csapattagok kihirdetése, akiknek sikeres felkészülést, sok sikert és nagyszerű eredményeket kívánunk!

Bota

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr875224523

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

P. Tamás 2007.06.04. 20:43:39

Kösz a bizalmat Bogos. Én megpróbálok mindent megtenni. Először mondjuk megnyerni a KOB-ot és VOB-ot :D

dávid 2007.06.05. 11:48:59

az utóbbiban majd segítünk

Edit 2007.06.06. 22:59:07

hagy nyerje meg az utóbbit is egyedül :) az lenne igazán szép!
süti beállítások módosítása