HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2007.08.20. 19:34 bota71

Sörvált-O, Mobile-O, MTBO...

... avagy a PTN kísérő rendezvényei

Molnár Péterék nem bízták a véletlenre a jókedvet, úgyhogy emelték rendesen a verseny színvonalát.

Először is a tájbringa: a tájfutó versennyel párhuzamosan zajlottak a II. Pannon Kupa futamai. Szombaton és vasárnap összetett verseny, hétfőn pedig sprint váltó várta a bringásokat az ország minden pontjáról (Miskolcról is jöttek le, Bunyik Laci bácsi és Bertóti Robi)... Jó volt látni a bringások és futók kavalkádját! Szerencsére itt nagyon jó kis mezőny gyűlt össze, szinte mindenki itt volt aki számít!

Vasárnap délután, kicsit borult időjárási viszonyok között mérték össze tudásukat az ország legjobb sörivó-tájfutói :-)

Beer-O: 2 fős váltók versengtek, összesen 19 váltó adta le nevezését. A selejtező futamai után 8 váltósra szűkült a mezőny, innentől egyenes kieséses rendszerben mentek tovább az események. A futások előtt fél liter csapolt sört kellett betermelni, majd egy 1100-1300m-es pályát kellett teljesíteni. Nem is lehetett kérdés, hogy jól szerettünk volna itt is szerepelni, hiszen Pápai Tomival vezettünk összetettben, tehát a tájfutással nem volt baj, a sör meg lemegy :-)

Az olaszok rendkívül erős mezőnnyel érkeztek, ez már a verseny legelején látszott, ugyanis 2 olasznak sikerült leggyorsabban bepusztítania a sört. A selejtező futamból azonban mégis mi jöttünk ki a legjobban, miután Tomi hamar ledolgozta 20m-es hátrányát, és szépen nagy előnnyel behozta nekem. Én jóval lassabban kortyolgattam a nedűt, kiélveztem minden egyes kortyát, de így is sikerült eslőnek kimennem. A pályán viszont behibáztam, és nagyot kellett hajráznom a győzelemért!

A legjobb 8-ban hasonló volt a forgatókönyv: Tomi ekselt, jól futott, előnnyel jött, én meg nyugoban ittam, jól futottam, és nyertünk :-) Egy olasz váltót ejtettünk ki, és kerültünk a legjobb 4-be.

Sajnos itt elbénáztam a versenyünket, Tomi jól ivott és futott, szép kis előnyt szerzett az olaszokkal szemben. Nyugiban ittam, ~150m előnnyel fogtam az első pontot. A következő pontunk közös volt, de ugye nem akartam én hajrázni, már a döntőre készültem, amikor is pontközelben sehol a bója... Pedig ezt a pontot ettem meg a selejtezőn is! Hihetetlen... Beparáztam, és nagy hátránnyal, teljesen kimerülve kocogtam be. Kiestünk!!! Pedig a döntőn nagyon oda tettük volna magunkat!

A másik ágon Szlávik Zolika és Oszi (alias Oszlovics Ádám) is olaszokkal meccseltek, és bukták el a döntőbe kerülést. Így a döntőt két olasz váltó futotta, a 3. helyért pedig mi magyarok meccseltünk...

Itt újításként 1 liter sört kellett elpusztítani (majd megszabadulni tőle a kerítés után...), és itt már Tomi is szenvedett kicsit. Szerencsére a pályán ismét önmagát hozta, és előnnyel jött be Oszi előtt. Nekem kellett is ez, szépen nekiálltam. Lassan de biztosan haladtam, és örömmel konstatáltam, hogy Zolika is szenved vele :-) Így kis előnnyel tudott csak kimenni, már az egyesre megfogtam. Számomra itt el is dőlt, hogy ugyanaz véletlenül a pályánk, így a 2.ra figyeltem rendesen. Melléfutottunk, én kapcsoltam, Zolika pedig elment rossz irányba... Így nem kellett megszenvedni a dobogóért, de jó meccs volt!!

A döntőben kis nehezítésképpen megspékelték a sörivást, ugyanis a befutáskor is inni kellett egy korsóval. Érdekes módon ez nem jelentett semmiféle problémát a digóknak, hihetetlen sebeséggel termelték be a söröket, viszont a pályán nem voltak annyira gyorsak, érdekes lett volna ellenük futni! Kár érte, de jövőre mindenképpen felkészülük rá! Sajnos nem sok felkészítő verseny van, hiszen Magyarországon még csak Molnár Petiék ismerték fel ennek a versenyformának a népszerűségét!

Eredmények:

I. Skodeg-O

II. Skodeg-O

III. Cuki vagyok! feat. puNpa (Pápai Tamás, Bogos Tamás from Dühös Bocsok)

IV. Hegyvidéki Zsiványok (Oszlovics Ádám, Szlávik Zoltán)

Hétfőn Szlávik Zoliék mobilos tájfutó versenyt rendeztek a verseny után, a mediterrán faluban. A rövidtávú verseny pontjait is felhasználták, így kicsit meg volt könnyítve a verseny, de így is izgalmas volt a sok félremagyarázás miatt. Én először vettem részt ilyen rendezvényen, hiszen ingyenesen ki lehetett próbálni, és még mobcsitelcsit is lehetett nyerni! Zolikáék szerintem rendkívül jól csinálják a versenyforma népszerűsítését!

Szivák Bélával voltam párban, először én navigáltam őt, utána ő navigált engem. Nem vettük nagyon komolyra, utcai cuccban futottam, de ahhoz képest hogy kezdők voltunk, nagyon jól ment! Egy nagy hibánk volt, és 3p hátránnyal fejeztük be a versenyt, szóval lehetne még csiszolni a dolgon, de majd idővel rájövünk a trükkökre! :-)

Szóval eseményben nem volt hiány az idei Pannon Tájfutó Napokon, akinek még ez sem volt elég, azok a Balaton vizében fürödhettek levezetésképpen.

Az olasz klub honlapja, ahova 5285(!) kép került fel a "magyar túráról":

http://www.skodeg-o.com/

7 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr205224531

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bota 2007.08.20. 21:22:16

Na buzgálkodjatok valami kritikával :-)

ptomi3 2007.08.20. 23:22:16

Semmi kritika Bogos.1 Nagyon színvolnalas versenyről egy hasonlóan színvonalas cikket írtál ismét. És jövőre sörváltón ha indulok akkor nem veled bocs( egy nagyobb torkuval :-))Mondjuk KDavid

Regályné 2007.08.23. 09:32:39

Kedves Tomi és Tomi! Gratulálok a selejtezőhöz, amikor elsők voltatok elsírtam magam. Ti vagytok a legjobb magyar tájfutók. További sok sikert (és sört)!!!

kovács dávid 2007.08.23. 10:24:53

hm...wow !! :)

Bota 2007.08.23. 21:03:31

Foci: Magyaro. VS Olaszo. 3-1 PTN F21E: Magyaro. VS Olaszo. 10-0 Asszem ezek is csak inni bírnak :-D

Bota 2007.08.23. 21:04:03

Az olaszok honlapja szerint 0,4L-es volt a korsó sör... Ez igaz? Nem volt fél liter???

Somebody 2007.12.11. 15:01:42

Gratulálok a selejtezőhöz, amikor elsők voltatok elsírtam magam. Ti vagytok a legjobb magyar tájfutók. További sok sikert (és sört)!!! Regályné | 08.23.07 - 8:32 am | # LOL!!! :)))))
süti beállítások módosítása