HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2007.09.02. 17:18 bota71

(22.) Nike Nemzetközi Félmaraton, OB

2007.09.02. Budapest, Hősök tere

  Idén is a Nike félmaratoni versenye alatt került megrendezésre az OB, melyen sok tájfutó is indult, egyfajta ROB utáni levezetésképpen :-) (hamár az túl rövid volt...)

  A pálya rendkívül szeles, nincsenek túl nay emelkedők, de mindenesetre nem mondható könnyű pályának! Jó idő nehezen futható, igazából csak bolyokban lehet jól haladni. Idén hídlezárás miatt módosított útvonalon kellett futni. Azt hiszem a félmaratoni ob-k leggyengébb idejével nyert Ott Balázs pécsi utánpótlás futó, Benedek Zsolt és Tóth László előtt. Érdekes volt, végig taktikai kűzdelem folyt, így nagyon együtt maradt egy 9 fős boly. 16km-nél indult meg a mezőny, jól szét is szakadt, Ott hihetetlen gyorsan futott, ezúttal lazább izmokkal (tavaly begörcsölt a lába az elején)szinte gyorsabban futotta az utolsó 5 km-t, mint az én egyénim ezen a távon!

 

  Én nagy kűzdelmet folytattam végig az elemekkel (pedig 150G-n edzettem), az elején leszakadtam, mert beszúrt az oldalam, többször is fel akartam adni, de valahogy elmúlt, és végigszenvedtem a versenyt. Egyébként mondta az edzőm, Laci (Dai Kaio-sama, képen), hogy maradjak le Csillag Balázshoz, és együtt toljuk. Én lemaradtam, erre Balázs: "Fussunk fel az élmezőnyre!" Erre én: "Kössz, onnan jövök!". Pont ekkor egy olyat köpött, hogy azt hittem összeesik. (Megevett ugyanis valami rovart, pedig én tudtam, hogy az nem finom annyira. Bár van benne cukor meg kittin elvileg. De aztán elvileg nem ízlett neki. A rovarnak se tetszett a szitu, és jól megcsípte a száját. Rohadtul veszélyesek ezek a futások, kerülöm legközelebb az utcákat...) Meg is állt, és sajna egyedül maradtam. De futhattam 20m-t az 5000m-es csúcstartóval... Ki akar megérinteni? 11km-nél értem utól az élbolyt...

Fontos volt az idő a csapatverseny miatt, hiszen itt címvédők voltunk Ádámmal, és szerencsére eddig még a Tóth-Kovács-Bogos trió mindig dobogóra tudott állni bajnokságokon. Most volt a legszorosabb, a taktikai verseny miatt, és mindösszesen 1p volt a különbség a legjobb csapat és a 4. helyezett között!!! Ááááá! De ismét megcsináltuk :-) (érdekes hogy ilyen gyenge szerepléssel is csak 1p-el maradtam le a dobogóról).

  A vasasos színekben induló Fanni (edzője Dai Kaio-shin) nagyon készült mai napra, nagyon jól futott, rendesen megjavította az egyéni legjobb idejét, és ezzel utánpótlás kategóriában bajnok lett, felnőttek között pedig 6.

Eredmények:

Férfiak

1. Ott Balázs (up.) 67:19

2. Benedek Zsolt 67:31

3. Tóth László (up.) 68:01

4. Tóth Tamás 68:21

5. Juhász András 68:31

6. Rezessy Gergely 68:40

7. Szabó Imre 68:47

8. Berecz Lajos 68:55

9. Bogos Tamás 69:00

10. Zatykó Miklós 69:06

11. Hirt Márton 69:39

12. Kovács Ádám (up.) 69:58

Csapat:

1. Vasas-Humansoft (Rezessy-Szabó-Zatykó) 206:33

2. PFK (Ott-Tóth-Somogyi) 206:50

3. MISI SC (Tóth-Bogos-Kovács) 207:19

4. Békéscsabai AC (Benedek-Tábor-Balogh) 207:36

Nők

1. Papp Krisztina 71:47 (abszolút 23.)

2. Staicu Simona 77:58

3. Földingné Nagy Judit 78:09

4. Teveli Petra 78:25

5. Kovács Ida 79:06

6. Gyurkó Fanni (up.) 79:11 (abszolút 91.)

Gratulálok magunknak, és mindenkinek, aki teljesítette a távot!!!

(itt éppen nem hiszem el, hogy vesztettünk...)

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr765224535

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Eric C. 2007.09.02. 19:36:10

Annyira de annyira...

Regályné 2007.09.03. 18:31:29

Kedves Fanni! Gratulálok a félmaratonhoz, amikor elsőként haladtál át a 3. km ponton az U23-as lányok közül, elsírtam magam. Te vagy a legjobb magyar tájfutó! És atléta! További sok sikert!!
süti beállítások módosítása