HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2007.12.20. 14:17 bota71

Új év, ötletek

Mit szólnátok hozzá, ha lenne egy új honlap új elemekkel?

Például:

- fórum
- szavazás
- eseménynaptár: rendszeresen frissülő rovat a többek között a versenyekkel kapcsolatban: mikor kell nevezni, hol lesz a találkozó, illetve minden egyéb infó amire szükség lehet!
- fotógaléria
- felhasználói profilok (fotók, leírások, eredmények)
- edzésnapló, térképes
- futó útvonal ajánlatok, térképen
- akármi

AZONKÍVÜL:

-

Szükségünk lenne a Ti segítségetekre is! Először is, hogy jelezzetek vissza, mondjuk itt a komment résznél, nevet megadva, hogy felmérjük a valós igényeket! És kicsit belepillantsunk abba, ki is olvassa rendszeresen a honlapot...

Szeretnénk ugyanis, ha lenne a klubnak egy ilyen online fóruma, ahol nemcsak az eddigi szerkesztők bejegyzései szerepelnének, hanem TI is aktívan közreműködnétek! Aki pedig fényképeket készít versenyeken, megoszthatja itt a többiekkel! Ha ott vagytok egy versenyen, ragadjatok billentyűzetet, és osszátok meg az élményt mindenkivel! Akár olyan színes, hosszú képes beszámolóval, mint amit én szoktam pötyögni. Ha esetleg írtóztok a bejegyzésszerkesztéstől, vagy nem értetek hozzá, akkor is levélben elküldhetitek, majd mi kicsinosítjuk, megszerkesztjük sec-perc alatt!

Szóval: ha benne vagytok, akkor kalandra - és új honlapra fel!

12 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr875224553

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Serák Kati 2007.12.21. 09:07:42

Szia, Mint már korábban is írtam, rendszeresen olvasom a honlapot. Nekem így is tetszik, de az új honlap is jó ötlet, az a lényeg, hogy valakik töltsék. Kellemes Karácsonyi Ünnepeket ! Kati

Szepesi Imre 2007.12.21. 10:51:52

Jó ötlet, azonban, ahogy Kati is irta, a lényeg az aktivitás.

Bota 2007.12.21. 10:55:58

Hááát, ehhez Ti is kelletek!!! Nem magamnak szeretnék új honlapot csinálni :-)

Szivak andrás 2007.12.21. 22:30:47

jó ötlet, akár lehet atlétákkal együtt egy közös honlap. Bár Karcsi bá tavaly is elmondta, hogy lehetne.

Bota 2007.12.23. 10:20:18

Geeeeeeee! Jóvan! Ha akarják, lesz :-) Még írhattok ötleteket, meg edzőtáborban megbeszéljük!

Edit 2007.12.23. 19:28:31

Én is szívesen olvasom az élménybeszámolókat úgyhogy csináljátok! A jövő héten meg jó edzőtáborozást kívánok!

pgolyo-Pápai János 2007.12.24. 15:19:33

Sziasztok! Kellemes Karácsonyi Ünnepeket kívánok minden ARAK-os tájfutónak. Tomi, gratulálok a honlapon végzett munkádhoz, színt és életet vittél bele. Nagyon hasznosnak tartanék egy fórumot, ahova bárki tudna írni vagy feltenni képeket. Más!! Edzőtábor. Dec. 27-én déltől indul a tábor, Gánton a Vértes Vendéglő tetőterében fogunk tanyázni. Onnan indulnak az edzések.A telefonom mindig bekapcsolva. Dec. 29-én a TTEV keretében a Páhy Tibi edzésére megyünk Pákozdra a Bella tóhoz Üdv:Golyó

Árva Kati 2007.12.30. 21:58:05

Én is olvasom ezt vagy majd az új honlapot.Még tán írásra is vetemedek. Kati Ja, és Andor is olvassa.

Angyal Gábor 2007.12.31. 19:29:43

Sziasztok, üde színfolt a honlap mióta Tomi nyomja rá a cikkeket és képeket. Csak így tovább. Érdeklődve várom a folytatást ill. ha tényleges az igény közre is működök.

Bota 2008.01.02. 21:48:12

JAJAJA! Ugyanis sokan mennek olyan versenyekre, amire én pl. nem. És engem, de szerintem mást is érdekelne, milyen is volt, esetleg még rávehetőek is vagyunk, hogy jövőre oda is menjünk!

Tári Kornél 2008.01.04. 00:24:59

Szerintem sejted de a Dáviddal mi is s zoktuk olvasni.

Árva Kati 2008.01.04. 15:03:07

Tudna valaki 2007. dec. edzőtáboros képeket küldeni? Nekem egy csomó elveszett sajna... vekony.arva@gmail.com cimre. Köszi:Kati
süti beállítások módosítása