HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2008.02.10. 18:17 bota71

Téli Tájfutó Edzés a Vértesben

2008.02.09., 2. forduló, Kőhányás-Várgesztes

...avagy: "Nem megmondtam édes fiam, hogy nem kővel kell jóllakni?"

  Még javában tart (tombol?) a tél, a rendezők és a csodálatos idő azonban ismét a Vértesbe csábították a tájfutókat. Az erdő csodálatos volt, bozótot alig láttunk, és pályakombináció is volt rendesen:

  Itt most az volt az érdekesség (nekem, bár lehet hogy lemaradtam csöppet), hogy csak a hosszú pálya volt előre nyomtatva, a többi pálya nem. Ehelyett voltak összpontos térképek, és mindenki olyan sorrendben kötötte őket össze, ahogyan a kedve tartotta, illetve a rendezők felkínáltak meghatározott pontsorrendű pályákat, amelyekhez távolság- és szintadatokat is megadtak. Úgyhogy adva volt a választás szabadsága, valamint nem kellett feleslegesen pályákat nyomtatni, hiszen úgyse lehet előre tudni, hányan fognak eljönni, és ők milyen edzést terveztek maguknak.

  Egyébként a rendezőket csak dícsérni lehet ezekért a rugalmasságokért, a versenyzőknek tényleg semmi időbe nem kerül pár vonalat behúzni.

  A leghosszabb pálya 7070m volt 340m emelkedővel, a szintek hihetetlenül jól voltak elosztva, végig futható volt minden átmenet. Volt útvonalválasztás és finom tájékozódás, és a legvégén egy rövidebb dzsuvairánymenet is.

  Anti mondta nekem egyszer, hogy neki ez az egyik terepe. Hát én is így vagyok vele, egyszerre egyszerű és technikás, futós és tájékozódós, meredek de futható. És nem utolsósorban eléggé sok vad él itt, szerintem. Legalábbis én mindig összefutok párral. Most is voltak szarvasok, de a slusszpoén megint a végére maradt: egy ág leverte a fejem, és meg kellett hogy álljak, pedig toltam lefele: és akkor 10m-re tőlem, futásirányban felpattant 2 hatalmas vaddisznó és menekülni kezdtek (van egyfajta vérmérsékletük, az biztos!). Egy pillanatra leizzadtam, de aztán mivel megálltam, valószínű nem láttak rendesen, és 10m menekülés után megálltak. És ott álltak 20m-re tőlem, pár fa választott el minket, és azon gondolkoztam, hogy meddig állhatna ez a helyzet. De végülis sokat nem akartam pihenni, és így irányt módosítva kicsit kerültem, ők meg elkocogtak szépen. Én komolyan mondom, ez volt a 3. ilyen találkozásom, ami a szerencsén múlott, de tutti én leszek Zrínyi kolléga után a 2. ember a történelemben, akivel vaddisznó végez :-((

  Egyesületünket most inkább a szeniorok erősítették. Pedig kíváncsi lettem volna az ifikre: eszembe jutott edzés előtt Momo visszaemlékezése, hogy anno amikor nagyon keményen alapoztak, akkor a legelső versenyen mindig duzzadtak az erőtől, és annyira lelkesek voltak, hogy rendre lefutottak a térképről. Jelentem, én (sajna) most nem voltam ennyire erős :-)

  Egy szó mint száz: köszönjük a rendezőknek a lehetőséget, az időjárásnak pedig a meleget és azt a kevés napsütést!

Képek (Zentai László): http://indafoto.hu/tajfuto/

Térkép: ITT

Valaki csinálhatna egy TTEV logót!!! Na?

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr615224563

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árva Kati 2008.02.13. 09:54:16

Én meg az utolsó futó voltam és egy iciri-piciri vad se maradt nekem. Viszont a végén a 107 pontnál akkora bukást csináltam, hogy pontozni lehetett volna. Három bukfenc után tudtam csak megállítani magam, miután egy kőben elakadt a lábam. Utána kinyúlva feküdtem egy darabig. Van már csíkos malacka az erdőben?

Bota 2008.02.13. 15:05:20

Csíkos malackát látni szerintem annyira nem jó :-) Bár lehet hogy Zrínyit is egy 5 kilós kis malac ette meg játékból (vagy csak visszanyalt a fagyi) :o

Árva Kati 2008.02.14. 08:08:10

Zrínyinél csak a hivatalos verzió volt a vaddisznó. Szegényt ártatlanul fogták perbe. A kérdés az, melyik versenyen izguljak a csíkos malacok dühös anyja miatt?
süti beállítások módosítása