HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2008.06.25. 17:36 bota71

Élménybeszámoló az éjszakai OB-ról

írta: Pápai Tamás

Országos Éjszakai Egyéni Bajnokság 2008. június 14. Brennbergbánya

 

F20, F35 / 8.9 km / 345 m

 

  A verseny előtt úgy gondoltam magamban hogy lassan kezdek, hogy szokjam a térképet és az éjszakát. Na, ezt persze, hogy nem tartottam be. Egyből a rajt után szinte gondolkodás nélkül elkezdtem futni egy úton. Szerencsémre hamar rájöttem, hogy nem az kell nekem. Na akkor vissza a helyes útra. Ez után már talán nem is voltak gondok. Szépen jöttek az első kicsi majd egyre nagyobb átmenetek. Nagyon sokáig a pályán inkább kerültem úton ha nem volt nagyon célszerűtlen. Így legalább mindig tudtam hol vagyok és könnyedén ráfutottam a pontokra.

 

  Még nagyon az elején a térkép déli szélén levő úton kellett futnom kb 1.5 km-t, amiből sacc/kb 1 km-t Cserpák Zsolttal futottam aki az F21-es kategória 3. helyezettje lett. Jó volt hogy becsatlakozott hozzám mert megadta a tempót ezen a szakaszon, bár volt hogy én mentem elől. Eztán próbálkoztam a sebesség megtartásával. Naná, hogy csak próbáltam. Az első emelkedőnél gyalogolnom kellett, hogy kibírjam a további 6-7 km-t.

  Úgy 3-4 km-nél beértem klubtársamat, Tari Gábort. Mondanom sem kell utána mindjárt elkövettem egy hibázást. Persze ehhez Gabinak semmi köze nem volt, de valakire fogni kell. Együtt mentünk, míg be nem értük a többieket (Horváth Tamás,Mets Márton). A nem sokkal ezután jövő térképcserét már elsőként vittem véghez a junior fiúk közül, mert hármuk közül egyikük sem jött utánam „az utakon”, inkább átvágtak, és vagy ezért vagy másért, de lemaradtak.

  A csere után szerintem egyszerűbb pontok voltak. Itt már csináltam iránymenetet is, hűűűű. A verseny vége pedig Brennbergbányában volt ami megint nem sok tajákozódási tudást igényelt.

  Volt mindösszesen 2 pontközeli kavarcom és 2 átmenetei hibázásom. Mindent összevetve azt mondhatom, hogy nagy szerencsém volt a Jukola-val.

 

DOBOGÓ_1           DOBOGÓ2

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr905224601

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

dávid 2008.06.26. 13:48:18

pfffff.... :D

attika 2012.02.15. 15:46:50

nagyon ügyes vagy tomika ne hagyd abba az edzést,jó testalkatú vagy elmehetnél gyurni
süti beállítások módosítása