HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2008.07.29. 09:28 bota71

Pápá!

Technikai "búcsú"edzés, Gánt-Gránás, 2008.07.26.

Pápai Tomi, Drás és Béla jóvoltából ismételten birtokba vehettük a Disznó-hegy erdős részeit. 2 pálya várta a kilátógatókat, akik között ott volt szerencsére a fővendég, Végh Tibi is.

Sajnos én idő előtt leléceltem, így sokmindent nem tudok mondani magáról az eseményekről, ami biztos, hogy kint voltak a pályák, és futottak is rajta páran.

A hosszú pálya már első ránézésre is durva volt, esélyem sem volt normálisan teljesíteni :) Én nem tudom miért, de képtelenség számomra a hiba nélküli futás ezen a területen. A nyílt résszel újfent nem voltak problémák, de az erdő... Szerencsére az időjárás jól alakult, kicsit fülledt, kicsit meleg, de még pont elviselhető.

Ezúton is köszönet a rendezőségnek, és mindenkinek, aki megtisztelte jelenlétével az edzést!!!

5 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr645224606

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Kati 2008.07.30. 00:21:12

Mit mondtak az atléták a pályákról?

drás 2008.08.04. 19:46:38

Tibinek tetszett, (pálya feléig összetett időben vezetett még) ,bár vége felé háromszor begörcsölt, Balázs azt mondta tetszett neki is, végén rosszul volt... így feladta Karcsi bácsi pedig dicsérte a pálya tervezését. Sajnos Bogos diskozott!!!!

Bota 2008.08.05. 10:01:44

Én csak a buszra futottam :-) Nos: tegnap találkoztam Tibivel és Balázzsal, és a vélemény: Kemény sportág ez a miénk, Tibinek 5 napig görcsölt a combja, és még utána is bele-bele nyilalt... Egyébként tetszett neki, és szerintem nem ez volt az utolsó tájfutása :-) Szilveszterre ígérte magát, úgyhogy edzőtáborba el lehet hívni!

kati 2008.08.05. 12:00:24

Azért mondhattátok volna nekik, hogy nem kell teljes erőből futni. Elvégre tájékozódásból kezdők és nincsenek is hozzászokva az erdei terepen való mozgáshoz. A végén még kikapunk, hogy kinyiffantjuk az atlétákat. :-)

lbtibsz 2008.08.06. 00:05:05

A "másik" Tibinek (nekem) is tetszett. Az igaz, hogy a páratlan számú pontokkal megszenvedtem (1,3, 5.... 13 - hú az keserves volt, 15 - na az speciel nem, mert a szemben lévő dombról már virított, 17, 19 - az aztán cefetül, a pályakitúzök minden bizonnyal sokat csuklottak niatta), meg a párosok közül minden másodikkal... De hát edzés volt!
süti beállítások módosítása