HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2008.08.04. 11:42 bota71

Sárga és zöld - akár az ARAK :-)

Litér Kupa - 2008.08.02-03.

Idén két helyszínen rendeztek versenyt a litériek, Hites Viktor-brigáddal és Gidóval kiegészülve.

Első napon a már jól ismert Sólyi-erdőt járták körül a versenyzők. Írtásokon, mezőn és zöldön keresztül haladtak a pályák, érdekes módon immáron középtávra redukálva. Ez már a versenykiírásban is feltűnt, hogy miért középtáv? No azért ebben a melegben ez nem is volt feltétlenül hátrány...

Vasárnap a balatonfűzfői bobpálya és élménypark adott otthont a versenyközpontnak. Amire elég hamar rájöttünk, hogy pénzt azt itt lehet költeni, de rendesen :-)

A pályák ismételten középtávúak voltak, de most a valamivel több dzsuvázás miatt a győztes idők is megnőttek. Bár több észrevétel is érkezett a versenyzők részéről, hogy nem volt minden rendben, én csak a saját pályámat (F21A) tudom jellemezni:

Az első pont környéke domborzatilag elnagyoltan volt ábrázolva, ami nagyban nehezítette a zöldben a pontfogást: fogalmam sem volt, hogy a kúp amin éppen átfutok, az már az-e amit a térkép ábrázol, vagy nem. Egyébként a pályánk végig olyan zöld erdőkben haladt, amik nem szúrtak, tehát nem szedres volt, hanem simán sűrű. Tehát a lábszárvédő végülis nem is volt indokolt.

A második pont egy lapos mélyedés lett volna, de nem ott volt. Kicsit meglepődtem, de a bója bevillant, így legyintettem.

A harmadik pont nagyon el volt tűzve, sokat bolyongtam, csak éppen rossz irányban. A mázli az volt, hogy a végén a stekk csak meglett, miután lemondtunk a bója kereséséről. A pont egyébként egy hasonló párhuzamos völgyben volt.

A negyedik pont egy teljesen egyértelmű tankbeálló, egy magaslessel szemben. Háromszor körbefutottam, a stekk megvolt, bója nem. Akik felülről futottak, azok egy feljebb levő, más állású tankbeállóban meg tudták fogni a pontot, én azonban alulról mentem.

Ezek után szerintem több hiba nem volt benne, csak egy tankbeálló pont, ami nagyon nem ott volt, ahol kellett volna lennie, de legalább a pont benne volt.

A verseny a mi lelkes kis egyesületünknek jól sikerült, főleg első helyeket hoztunk el, és főleg szeniorban. Azért Vanda megint hozta az utánpótlás sikert, azaz az aranyérmet :-)

Meg is volt az eredménye szorgalmunknak, hiszen az ARAK az egyesületi pontversenyben ismét a dobogón végzett, a bridzsesek mögött a 2. helyet szereztük meg, és jutalmul egy egyesületi bográcsot kaptunk, amit a közeljövőben fel is fogunk avatni!!!

Ami kicsit szomorú, hogy a versenyt valószínűleg most egy ideig nem rendezik meg, pedig minden évben sok arakos vett rajta részt (én azt hiszem az utóbbi 9 évben 7szer versenyeztem rajta). Talán túl kicsi volt a rendező banda, talán a pénz nem volt elegendő, pedig az eredményhirdetésen több szponzor is szép díjakat ajánlott fel. Hát majd meglátjuk, mi lesz a jövőben, illetve lesz-e utódja a Litér Kupáknak. Hiszen ha már ARAK, akkor sárga-zöld, és itt van bőséggel ilyen terep :-)

(Végezetül így zárójelesen még azt meg kell említeni, hogy rangsoroló volt a verseny. Mivel eredményt akartak hirdetni, ezért mindenkinek az eredményét elfogadták, még nekem is, pedig én 2 pontot is kihagytam. Elvileg mivel nem volt óvás, ezért rangsoroló maradt, de azért az nagyon durva lenne, ha ez tényleg mindezek után rangsoroló maradna... Nem tudom hogy fogják megoldani a rendezők, de muszáj lesz nekik megoldást találni erre a szituációra... )

Összesen a 2 nap alatt 22 arakos vett részt a versenyen, győzni tudott:

Vékony Vanda, Prill László, Halla Ernő, Pápai János, Páhy Tibor

Gratulálunk nekik!

3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr335224607

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andor 2008.08.04. 21:46:07

Tényleg volt rossz helyen pont nálunk is, de mivel én előtte egy egyszerű határkaró pont mellett futottam el - talán kétszer is - ezért a lapos völgy pont körüli kotorászást a saját hiba számlámra könyveltem el. A második napi terepen idén már futottunk, ez most jobban tetszett mint a nyár eleji. S valóban a zöldek is leküzdhetőek voltak - én meg lassú. Hagymát, paprikát és paradicsomot szállítok a bogrács felavatásához (ha valami rejtélyes betegség el nem viszi addig a termést)

kati 2008.08.05. 11:53:50

A bogrács felavatására a Pannon Kupát ajánlom, amúgy is bográcsos főző verseny lesz a faluban. Viszont főszakács kerestetik! Én csak a kukta szerepét vállalom. Gratulálok mind az öt győztesünknek és a többi pontszerzőnek! Szerencsére mi kaptuk a legjobban használható ajándékot a csapat számára.

Andor 2008.08.20. 01:55:26

A fotók megtekinthetőK: http://picasaweb.google.hu/vekony.arva/2008_0803liter_kupa
süti beállítások módosítása