HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2008.09.08. 20:58 bota71

Hőségriadóóó!

Rövidtávú Országos Bajnokság - Szolnok, Belváros / Tiszaliget
2008. Szeptember 6.
.
Eljött az ősz, azonban ez a hétvége időjárásán mit sem befolyásolt: aggódva figyelhettük a hőmérő higanyszálát, hogy túllépi-e Szolnok városa a "hőemelkedés" szintjét. Szerencsére láz nem volt :-)
  .
  Ilyenkor az emberek nagy része vagy a vízbe, vagy a hűvös erdőbe menekül. Mi azonban inkább egy amolyan városnézésre indultunk, ugyanis délelőtt a belvárost, délután pedig a Tiszaligetet, és a benne található kempinges területeket nézegettük meg, ki-ki a maga tempójában. Azonban érdemes volt sietni, mert itt ma bajnoki érmeket és helyezéseket és pontokat osztottak!
  .
Szakosztályunk második legkedveltebb versenyén (az éjszakai ob után) sajnos idén elmaradt a pontszerzés, mivel Fanni nem tudott eljönni, friss bajnokunk, Pápai Tomi pedig kicsúszott a legjobb 6-ból.
  A belvárosban egy csiki-csuki pályát teljesíthettek a versenyzők. Felnőtt férfiaknál az a furi helyzet állt elő, hogy a 3 selejtezőcsoportba elképesztően bénán lettek elosztva az emberkék: az 1es csoportban indult az egyik favorit, Ádám, a 3asban pedig a másik futógép, Zsolti. A többiek meg a 2esben... Így nálunk gyakorlatilag a selejtező is egy nagy rohanássá fajult, és olyan ember is kiesett, akinek simán ott lett volna a helye (Kovács Robi), és olyanok is bejutottak a másik csoportokból, akik még talán sose futottak 'A' döntőt.
Felnőtt férfiaknál sajnos most csak én indultam el, az 1es pontra tököltem egy sort, ha az nincs akkor azért nyerhettem volna
  .
  Sebaj, jöhetett a délután, de persze erről már lehetett sejteni, hogy kicsit technikásabb lesz mint a délelőtt. Bevallom így utólag, hogy másra számítottam, de végülis ha összegeznem kellene, akkor egy roppant jó, színvonalas pályát futhattunk, ahol nagyon kellett koncentrálni!
 
Két negatívumot tudnék csak megemlíteni a sok-sok pozitívum mellett: volt egy kis térképhiba, ami engem megzavart, valamint Kornél is belefutott egy elnagyolt térképábrázolásba, ami több versenyzőt is megzavart. A másik pedig a bungallók között nyitva hagyott kerítés, ami nem volt ábrázolva kapuként a térképen, de az egyik átmenetünkben irányba útba esett: nem tudom mennyien botlottak bele, de pár másodpercet jelentett, ami itt ugye sokat jelent.
  .
  A legnagyobb nehézséget szerintem a rajt okozta: mivel nem volt 1 perces térképnézési idő, ezért gyorsan kellett lereagálni: merre van észak, merre van az 1-es pont. De mivel mind a selejtezőben, mind a döntőben T elágazásból rajzoltunk,térképrajt nélkül, ezért legfeljebb az előttünk indulóra hagyatkozhattunk, hogy ő merre ment. Vagy rosszabb esetben a rajt pillanatában még elment pár másodperc, míg az ember eldöntötte, hogy most balra vagy jobbra..
  .
  A versenyt egyébként Ádám nyerte, de Lenkei Zsolti volt ma a leggyorsabb: kishíjján elhozta a bajnoki címet, de az egyik pont mellett elfutott. Így is nagy különbséggel ért be. Én végig lassú voltam, de a dobogón végzett ukrán sráccal futhattam pár métert, és el kell hogy mondjam: nagyon tolta! Szóval el tudom képzelni mit csinált Ádám és Zsolti a pályán.
  .
  Érdekes egyébként, hogy a parktájfutásban is itthon azok végeznek az élen, akik erdőben is a legjobbak. Pedig más, szerintem sokban különbözik a klasszikus értelemben vett tájfutástól: sokkal nagyobb koncentráció rövidebb ideig, végig nagy sebesség, folyamatos lassítások és gyorsítások, és nagyon ki lehet készülni. És ugye ebből egy nap alatt kettő futam... Egy biztos: bár mondjuk én nem vagyok rossz rekortánon, ilyen középtávon, de tájfutásban nekem ez nagyon nem megy :-)
  .
  Végülis a nap végén azt azért elégedetten nyugtázhattuk, hogy mindenki épséggel túlélte a hőséget, pedig ha belegondolunk, hogy a nyugdíjasokat mennyire megterheli ez az idő, itt meg még jól meg is lettek futtatva... Huhh, veszélyes!!
  .
TÉRKÉP: hamarosan...

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr485224614

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

kati 2008.09.15. 14:54:27

A Balaton hűs habjaiban úszkálva szurkoltam nektek. Sprint nem az én stílusom, asszem jobban választottam programot. :-)
süti beállítások módosítása