HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2008.11.17. 19:58 bota71

Mi voltunk 2008-ban

Nem szoktam unatkozni, de:

Az Imre által oly' lelkesedéssel vezetett eredménylistákat felhasználva kigyűjtöttem az összes nevet, aki arakos színekben indult 2008-ban tájfutó versenyeken. Ezek szerint 38 férfi és 24 női versenyzőnk van, 62 fő, nem is rossz!

Férfiak: 20 fő szenior, 3 fő 18 alatti, 4 kérdőjeles, és 11 fő akik megrekedtek valahol az up. és a szenior között. Jövőre még lesz vándorlás a csoportok között :-) Bocs hogy a férfiakkal kezdtem...

Nők: 6 fő szenior,  5 fő 18 alatti, 3 fő kérdőjeles, és 10 fő "megrekedt"...

Kérdőjel + dőlt betű: na őket szerintem még nem ismerem, illetve lehet hogy elírás... Ellenőrizzétek légyszi, és segítsetek!

Ha valakit véRetlenül kifelejtettem, akkor szóljatok, előre is bocsi...

Persze azt még muszáj megjegyeznem, hogy nem csak ennyien alkotjuk ezt a nagy családot, hiszen ha segítségről, szervezésről van szó, akkor többen is mutatják magukat...

Excel

PDF

8 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr715224628

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

szepesi · szepesi.fpn.hu 2008.11.18. 08:34:16

Förhétz Szabolcs az unokám, az óvoda és az utánpótlás között

Bota 2008.11.18. 09:30:26

Na igen, erős tippem volt, csak még nem találkoztam vele. De emlékeztem hogy mintha ő lenne az unokád (a tavalyi Budai vár rohanás alkalmával).

Andor 2008.11.18. 10:07:41

Rétesi Fanni álnéven Péteri Fanni szerepel. Mihalovics Ádám baracskai, egy testvérpár idősebb tagja (13 éves)

Bota 2008.11.18. 13:13:39

Igen, Fanni gyanús volt. Javítottam. Akkor eggyel kevesebb tag.

Andor 2008.11.19. 22:20:51

Csak a statisztikai adatok bővítése érdekében 2008-ban ARAK-os tájfutók összesen 98 dobogós helyezést szereztek tájfutó versenyen: 38 első, 36 második és 24 harmadik helyezést találtam. Ebben vannak olyan versenyek is, amelyek Imre listáján nem szerepelnek, gondolok itt a Veszprém megyei regionális rangsorolókra, bajnokságokra, vagy a Tatai Honvéd Kupára. Sőt a baranyai Meteor Kupán is indult ARAK-os, Szivák Ildi személyében, igaz egyesületen kívüliként megjelölve, s még saját megyei bajnokságainkat nem is vettem ide. S elképzelhető, hogy más régiókban is versenyzett ARAK-os futó sikeresen,(mert azért alapvetően mindig sikeresek vagyunk) S ha,(s miért ne?) ideszámoljuk Fent Marianne rádiós érmeit is máris 100 fölé kerülünk... Ez szép eredmény még akkor is, ha tudjuk, sok a verseny (144 rangsoroló futam szerepelt a versenynaptárban, s ehhez jöttek az országos naptárban nem szereplők)

szepesi · szepesi.fpn.hu 2008.11.20. 14:12:45

A tájfutó, -sielő, -bringázó, -ejtőrnyőző (ja ezt még nem találták fel) regionális és országos rangsoroló versenyeket, valamint a Fejér megyei bajnokságokat és a nagyobb külföldi versenyeket örökítem meg az utókornak, hátha a dédunokáink ebből fognak diplomamunkát írni :-) Néhány egyéb sportágat is felveszek, de csak a legmagasabb szintű eseményeket (OB, VB, stb.) Ha kihagyok valamit, szóljatok. A Tatai Honvédot pótoltam igaz még most sincs ott az MTFSZ eredménytárában, de a ranglista előzetesben megtaláltam. Szivák Ildi már Pécsett van? Akkor ezentúl a pécsi regionálisokra is fegyelni kell?

Andor 2008.11.20. 14:38:46

A hőlégballonos csillagversenyeken van tájékozódási feladat - ilyen gondolatmenet alapján, nem is rossz ötlet, mondjuk egy siklóernyős tájékozódási verseny (de én azért ha lesz, kihagyom az indulást)

Bota 2008.11.21. 08:05:10

A Guttmann-féle GPS-es versenyt kellene egyszer kipróbálni, az sem lehet rossz!
süti beállítások módosítása