HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2009.05.06. 16:12 bota71

A nemzetközi helyzet fokozódik...

Tipo Kupa - Május 1-3.
 
írta: Molnár Róbert (Momo)
 
A munka ünnepe talaló kifejezés lehetne a Tipo Kupa hosszú hétvégéjére. Kis Arakos csapat jelent meg előző hétvégén a Tipo Kupa éves összejövetelén, mely számomra már nagyon várt esemény volt. Mint sokan tudjátok elég sokat távol vagyok hazánktól és a tájfutástól is, így minden alkalomért, helyért kapva kapok, hogy újra felölthessem már-már elnyűtt bozótruhámat. Pár hete eldöntöttem, hogy ez a háromnapos verseny jó motivációs és erőfelmérő állomás lehetne a felkészülésemben. Mivel az egész tél elég intenzíven telt a norvég havasok keresztül-kasul szelésével, így inkább az erőm dominált, mint sebességem, valamint lassan elalvó tájékozódási képességeimet sem ártott ébresztgetni a közelgő bajnokságok előtt.
Gyöngyöstarján térségében volt a verseny a Mátra lábainál, mely véleményem szerint tökéletes helyszínt adott ennek a nemzetközi rendezvénynek.

Meglepően alacsony számú nevező volt (max. 500) ami valószínű nem a hétvégi sertésvágásoknak volt köszönhető. Mindenesetre a második napi világranglista futamra komolyabb érdeklődés mutatkozott, főként nemzetközi szempontból.

Sok-sok év eliteskedés után úgy gondoltam formám F21B szinten mozog, így nekem ez a három nap megmérettetés bőven megfelel mint küszöb feletti inger.

Kellemes meglepetés volt, hogy az F35-ös kategóriát összevonták a B-vel és a juniorok is ugyanazt a pályát futották, ezenkívül pár ismerős nevet is találtam a rajtlistán, akik elég gyakran elitben is megfordulnak. Első nap egy majdnem 11km-es pályát mértek ki nekünk közel 520m szinttel es 26 ep.-al. A pálya változatos és élvezetes volt, annak ellenére, hogy soknak látszott a szint, de nem volt komolyan érezhető. Talán a meleg fogott meg engem, mely szerintem nem meglepő a norvég tél után.

Technikailag nem voltam a csúcson, de nem is várhattam, sikeresen elnéztem 2 pontot, így 5 perc hiba ott már le is volt adva, de összeségében élvezetes volt futni.

Aznap este már érződött a futás mellékhatása, vízhólyagok, izomfájdalmak, stb., melyek csak tovább generálódtak a következő napokban.

Másnap összefoltozva indultam neki a 9,5km-es pályának, melyet ismét sok hibával, de aránylag jó erőben futottam végig. Vasárnapra maradt a hab a tortára: középtáv: 5km.

Sajnos az első napi hátrányomat nem sikerült teljesen ledolgozni, így harmadik napra elég sokat kockáztatnom kellett. A pálya elején behibáztam, majd egész jól elkaptam a fonalat, de nem sokkal a vége előtt elszállt az esély egy nagy 3 perces csúszással.

Ennek ellenére elégedett voltam mind a rendezéssel és a pályákkal is. Talán egy kicsit hosszú és nehéz volt a 21B-be ez a három nap, de nekem személy szerint megfelelt a kihívásnak.

Szóval a munka ünnepének hosszú hétvégéje eléggé munkásra sikeredett.

Kíváncsian várom a hétvégi sprint versenyt Szigliget környékén!
TÉRKÉPEK:


3 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr465224663

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Andor 2009.05.07. 00:07:26

Momo,amint az a balra levő eredménylinkre kattintva látható is második lett, mi meg itt őrizzük a söröskorsóját és a két doboz sörét ami a tiszteletdíj volt, - érdekes, hogy Vanda N10-ben kakaót kapott csészével...

Bota 2009.05.07. 09:32:07

Ez diszkrimináció!!! :-) Akkor ez is olyan volt, mint a tatai kakaókupa...

Momo 2009.05.08. 09:11:16

Vicces, mert igy latatlanba Anyunak ajanlottam fel Anyak napjara a dijamat. Igy viszont lehet hogy Apura szall. Apak napja lesz, mehet a korsogyujtemenybe es a bendobe.
süti beállítások módosítása