HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2009.06.05. 08:42 bota71

Cseh módra

Borsod Kupa - Tekenős, 2009. 05. 31.

Ildivel úgy döntöttünk az OB előtt egy héttel, hogy ha már ilyen messzire utazunk, akkor nem vállaljuk be a sötét éjszakába a hosszú hazautat, hanem indulunk egy jó kis középtávú versenyen Lillafüred felett. Én pont itt futottam az év első edzését, január elsején, ~-20°C-ban, amikoris percek alatt fagyott a hátamra az Ádám hátizsákjában cipelt - másnaposság elleni kiszáradás esetén életmentő - nedű. Már akkor sem volt annyira fehér az erdő, maximum a nagy hótól, tehát meglepetést nem rejtegetett előlem a terep, de úgy gondoltam, hogy egy 35p-es győztes időre tervezett középtáv kocogva sem lesz annyira durva... Tény, hogy egy klasszikus távot most mindenképpen hanyagoltam volna, de így - egyelőre - a BR távon még nem kezdtem meg idei szereplésemet :-)

Nekem újdonság volt, csak verseny után értesültem róla, hogy a cseh keretedző tűzte a pályát. Tulajdonképpen tetszett mind a pálya, mind a terep, bár őszintén szólva ebben az esőben el tudtam volna viselni, ha nincs kő... Így viszont ugyan veszélyes volt nagy sebességgel futni, de mint azt az eredmények mutatják, az igazán kemény emberkéknek - a cseh válogatott + Ádám) sikerült. Számomra eléggé lehetetlen sebesség az a 41-42 perc, azért nagyon kellett futni! De itt is látszik, hogy mennyire készülnie kell a válogatottaknak a VB-re, ugyanis eléggé nagy különbségek alakultak ki.

Nekem speciel ma is jutott 2 pont is elitben, amit szívesen kihagytam volna az életemből. Az egyik a sokak által kritizált 5-ös pont, amit én is előbb kezdtem el keresni, mivel találtam egy határkövet, ami - mint utólag kiderült - nincs rajta a térképen, viszont a "tesója" igen. Ez eléggé megzavart, és a távolságbecslésem csődöt mondott. Viszont ha már hibáztam rá, érdemesebb lett volna továbbfutni egyből, hogy a fehér erdőt elérjem, mert nem volt messze, csakhát bíztam a vak igazamban, hogy a határkő, amit megtaláltam, az az, ami a térképen van :-(

A másik zizis pont a 9-es volt, bár arra nem panaszkodtak, szerintem nem teljesen volt az úgy, ahogy a térkép értelmezi. Ráadásul jó szederindás-csalános keverés, a "kedvencem"!

Tulajdonképpen remélem másnak nem, de nekem nagyon elment a kedvem a tájfutástól ezen a hétvégén. Remélem az Arak Kupán meg majd jól visszajön :-) Olvasva az előző 4 hétvégét, mennyire királyság versenyek, terepek voltak, azért sajnálom hogy ez most pont így jött össze!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr155224670

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása