HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2009.06.16. 11:19 bota71

A kopjafa előtt...

IV. Kész István emlékverseny - 2009.06.13. Gránás

Immáron négy éve annak, hogy a tataiak szeretett Kész Pistája az Arak Kupán verseny után elhunyt. Emlékére egy kopjafát állítottak arra a helyre, ahol utoljára beszélgetett barátaival. Azóta minden évben ez a hely adja a Kész István emlékversenyek célhelyszínét, és sok barátja eljön emlékezni barátjukra...

Idén a Fejér Megyei Középtávú Bajnokság keretében valamivel népesebb csapat gyűlt össze a szokásosnál. Négy pálya várta a versenyzőket, és a Kész István szalagos pálya, ami az utolsó teljesített ellenőrzőpontjain haladt végig. Bár többségében voltak a szeniorok, azért a fiatalok is szép számmal képviseltették magukat, és még Kalocsáról is lejöttek testvérklubunk képviselői (Dízelék) hogy gyakoroljanak egyet a következő hétvégére.

Bár féltem az elején, hogy nem tudok nyilatkozni a pályáról, mivel úgy tűnt hogy nem tudok majd futni, azonban mégiscsak kiballagtam a rajtba, hogy én is részese legyek a KOB-ra felkészülő arakos csapatnak. Ha pedig már elindultam, akkor jól fel is túrtam az erdőt magam körül, Bárd Barbara kisasszony legnagyobb örömére. Amikor harmadszorra értem utól, akkor már ő is sejtette, hogy a térképhez sok közöm nincs, dehát ha az ember kihagy egy fél évet, akkor nehezen jön vissza a koncentráció...

A pálya szerintem nagyon jóra sikeredett, igazán élvezetes volt végig, a szintek is jól voltak elosztva. Talán egyedül az útvonalválasztás hiányzott, de egy középtávú versenyen az nem is alapkövetelmény. A versenyen lezajlott az Arak háziversenye is, melyben az idő-kor korrekció után hatalmas fölénnyel nyert Golyó, mögötte Gábor velem vívott nagy csatát, és vitte el az ezüstöt érő második helyet.

A verseny végén a kopjafa koszorúzása (Mészáros Karcsi a klub és a barátok nevében, valamint a Kész család képviselője) és a sörrel szentelése (Nagy Lajosék) zárta a Vértesi Futófesztivál első rendezvényét...

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr705224675

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

tibsz 2009.06.18. 22:29:55

Tomi! Ki írta ezt a kis cikket? Az szerepel ugyanis benne, hogy a szerző már fél éve nem látott térképet vagy ilyesmi ("...ha az ember kihagy egy fél évet...") D:) R.T.

Bota 2009.06.19. 09:59:20

Én már csak lendületből futok :-) Rájöttem hogy sokkal nagyobb dolgokra vagyok hivatott, és így inkább második gyermekkoromat élem :-)
süti beállítások módosítása