HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2011.05.15. 12:02 bota71

Megyei Éjszakai Bajnokság - eredmények

Az eredmények felkerültek a honlapra, illetve letölthetően INNEN (DOC).

Mindenkinek köszönjük a részvételt, illetve a rendezőknek a munkájukat! A hétvégén el is gondolkoztam azon, hogy lehetne itt egy Gigasprint versenyt rendezni, 100 pontot kiszórni, aztán hajrá! Csak adjon valaki 100 bóját 100 zsírkrétával / szúróbélyegzővel :-)

A versenyen voltak kis csalafinta pontok, illetve a híres-hírhedt szintvonal, amit néha, főleg éjszaka dózerútnak néznek a tájfutók: nekem mondjuk pont ez most kimaradt, de több olyan hely is volt, ahol az olvashatóságot és értelmezhetőséget nagyban zavarta az éjszaka, illetve hogy a 10W halogén rendesen megvakított amikor térképet olvastam: namost aki ennél erősebb, új ledes lámpával megy, azok gondolom már nem is olvasnak térképet :-) Az egyik ilyen pont az egyik bozótfoltban volt (B pálya 2. pont) ahol a halvány nyiladék párhuzamos az ösvénnyel, én pedig a nyiladékon rohangáltam fel-alá, azt hittem az ösvényen vagyok...

A terep már a tavaszias formáját mutatta, az erdős részekben már nehezebben lehetett haladni, és a láthatóságot is rontotta az aljnövényzet egyes ösvényeknél. A B pálya 5-ös pontjánál volt sok fa, és lehet hogy csak az egyik volt jellegzetes, de éjszaka nekem mindegyik ugyanolyannak tűnt :-) A 8-as pontomat említeném még meg, ahol a dzsuvában sétálva végig irányt tartva sikerült 90°-al eltérni a tervezett iránytól: hogy ez hogy sikerült? Talán valami mágneses zavar van a földben, csak eddig még sosem vettem észre ezen a helyen.

Pályák:

A PÁLYA

B PÁLYA

C PÁLYA

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr465224787

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása