HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2011.08.15. 21:13 bota71

WOC más szemmel

Nem szokásom hosszabbakat írogatni a listára, de most az élet olyat produkált, hogy billentyűzetet kell ragadjak. Ezen a héten sajnos megint nem otthon vagyok hanem a munkám Franciaországba szólított. Lyon-ban lakom és a hétvégére Anikó meglátogatott. Szombaton megnéztük Provance legszebb részeit ma (vasárnap) meg sajnos ő már repült is haza Genfből. Visszafele betértem Annecy-be – egy Francia kolléga ajánlotta, hogy egy nagyon szép város, megéri pár órát eltölteni benne. Én így is tettem, sétálgattam a városban, nézegettem a szebbnél szebb francia műemlékeket, amit ugye valamiért sem a mongolok, sem a törökök, sem a Habsburgok, sem az oroszok nem romboltak porrá...

Ezeken a képeken láthatjátok pár érdekes pontját a városnak:


Jó 2 óra sétálgatás, fagyi evés után egyszer csak feltűnt egy srác és gyanús dolgot csinált. A képen látható:


Nem annyira értettem, de egyszer csak leesett, hogy a tájfutó levlistán futó levelek egy része arról szólt, hogy a VB idén itt van a „csigaevők” országában. Csak én nem is gondoltam, hogy itt a közelemben. Na a srác tempója alapján arra gondoltam, hogy ő talán olyan „C” vagy „D” döntős lehet és gyorsan elszaladtam megnézni milyen pontot is keresett, hát nem sok sikerrel. Nem találtam pontot és a srác is eltűnt. Most, hogy visszaértem a szállodába, elkezdtem keresgélni a neten és raláltam, hogy ma volt a sprint bemutatója Annecy-ben és valszeg egy lelkes amatőrt sikerült lencsevégre kapnom.

Annyira rákattam, hogy letöltöttem a térképüket is :


Nagyított nézetért KATT a képre!

Hát ha én ezt tudtam volna...

Hoztam futócuccot mivel vagy 10 napig kint vagyok de ha tudom, biztosan csatlakoztam volna hozájuk. Megnéztem a programokat és mivel hétközben nekem csak a munka marad ezért már nem lesz lehetőségem mégegyszer testközelbe kerülni hozzájuk, sajnos.

De azért hajrá Magyarok !

Gyula

Lyon, 2011-08-14

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr165224792

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása