HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2012.06.06. 22:07 bota71

Fejér Megyei Éjszakai Bajnokság - Eredmények

Napsütésben és erős szélben érkezett ki kicsiny rendező csapatunk - Vera, Miki és jómagam - a csákberényi (volt) focipályára. A szél már-már elviselhetetlenül erősen fújt, de azért titokban reménykedtünk benne, hogy előbb-utóbb megunja. 10 órával később, kicsit szétfagyva indultunk is haza - szerény személyem kicsit kikészülve a széltől...

Magunk mögött tudhattunk egy sikeres megyei bajnokságot: több mint 40-en voltunk, és szerencsére senkit sem kellett keresni, mindenki megtalálta a pontokat! Ez a legfontosabb, de amúgy mindenki dicsérte a pályákat, és kellemes emlékekkel térhettek haza a versenyzők.

A pályák lefutása sem volt egyszerű feladat, hiszen a ligetes Pagonyok meg-megtréfálta a futókat, illetve az utak is nehezebben látszódtak, mint például tavasszal/ősszel. Nekem külön élmény volt, hogy a felvezetés elején már elment teljesen a fényem, és az egyik legtechnikásabb pont még hátravolt. Megkockáztatva a lehetetlent, egy kislámpával vágtam neki a pagonyoknak, és csodák csodájára kis keverés után valahogy odakeveredtem a pontra. Azonban jól jellemzi a fényviszonyokat, hogy a kocsit már teliholdban kerestem, és majdnem nekimentem, amikor odaértem :)

Tudtommal csak Harkányi Csabinak ment el a fénye a pálya végén, illetve csak Momo vágott neki tájoló nélkül az éjszakának (meg persze én, de én jól ismerem a terepet).

Ami még nagy kihívás volt: felvezetésnél a saját stekkjeimnek a megtalálása, de ez már megint egy másik történet: Miki és Vera szerencsére nem panaszkodtak :)

Eredmények: PDF illetve XLS

Köszönjük mindenkinek a részvételt és a sportszerű versenyzést!

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr45224826

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása