HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2012.09.09. 21:38 bota71

MTBO - Váltó OB

Végig abban a hitben éltem, hogy nem kell egy egyesületben lenni a váltó OB-n: a két tag szétdobja a megszerzett pontokat, és kész! Na ez nem így van a valóságban, nagyon is egy egyesületben kell lenni. Ez egy olyan sportágban, ahol ennyire kevesen versenyeznek, nem túl népes OB mezőnyt jelent... A világbajnoki mezőny viszont kellően színvonalas versennyé emelte az egészet, úgyhogy ezzel mégsem volt igazán gond...

A válogatott Németh Bencével kerültem egy váltóba, a MIX kategóriába. A verseny életem legrövidebb versenye lett, ugyanis futóként sem nagyon indultam 1500 méter alatt. Itt azonban ezt sem sikerült elérni...

Bence kezdett, majd miután behozta a váltónkat, mehettem ki a pályára. Melegítettem, odafigyeltem a guminyomásra. Az egyes átmenet mindenkinek ugyanarra ment, azaz a széles úton jópár bicajos elhaladt már előttem. Ezért is volt furcsa, amikor az első gumi sziszegni kezdett... Nem estem kétségbe, de azért csalódott voltam: eddig mindig a hátsó gumi defektezett, most meg az első. Mindegy, 400 méter után kényszermegállás, tüske megtalál, gumicsere, pumpálás... Ez nem kevés időt elvett, de uccu neki tovább. Kb. 100 méter múlva sziszegés, első defekt... Itt már nem volt mit tenni, futás vissza a célba. Sajnos nem volt több tartalék belsőm, így kunyerálni kényszerültem. Nem volt egyszerű, mert senki sem tudott adni: egyedül a szomszéd kocsiban lévő bicajos család szánt meg, de nekik nem volt Pressta szelepes gumijuk: pedig kivette volna a kedvemért a saját kerekéből...

Vagy 10 percig rohangáltam fel-alá, mire megtaláltam Bencét. Neki volt tartalék belsője, kapkodva betettem a helyére, pumpáltam, és durrant... A nagy kapkodásban sikerül kicsípni a belsőt, és így immáron a 3. belsőt is hazavágtam. Mivel eléggé sokat kellett utazni, és még az első pontig sem jutottam ki, eléggé csalódott voltam. Utolsó reményként a célba éppen beérkező Jankó Tamás tartalék gumiját sikerült elkérnem: sikerült a helyére tenni, és kimenni, immáron versenyen kívül. Kb. 1 km megtétele után, az egyes pont előtt 100 méterrel első defekt, tüske...

A következő versenyre, ami szintén itt lesz (Középtávú OB), 2 tartalék belső, és DefektSTOP lötyi mindkét gumiba...

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr185224842

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása