HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2012.12.17. 21:22 bota71

Variációk keverésre

Több éves kihagyás után úgy hozta a sors, hogy tájoló nélkül kellett belevágnom a csáberényi pagonyoknak illetve a pusztavámi fenyvesnek és az úttörőház környékének. Ennek meg is lett az eredménye, de szavak helyett meséljenek a térképek, és a GPS útvonalak!

Azért röviden a nagyobb hibákról:

TTEV: Csákberény, Pagonyok

4. pont: itt egyértelműen előbb mentem fel a dombra, előbb kerestem a pontot. Jellegében hasonló volt a hely, mint a pont környéke, és eléggé nehezen jöttem rá, hogy mi a hiba.

9. pont: a bozótos völgy felett futva éreztem, hogy eltérek az iránytól, és aránylag gyorsan helyre is tettem magam, kiérve a nyiladékra. Inkább az vette el az időt, hogy rájöjjek, miért nem futottam át a völgyön... A mélyedés mellett elfutva végigtúrtam a pont környékét...

12. pont: A pontról lefele jövet a szárazárok futása segített megtalálni a megfelelő irányt... gondoltam. Aztán végül egy 120°-os hiba lett belőle, így viszont már helyretenni is nehéz volt magamat. Utána a támadóponttól sem sikerült megfogni a zöld x-et, az előtte lévő ösvény megzavart. Ha nem fogják előttem, még többet hibázok rá...

16. pont: 90°-os hiba, tájoló nélkül a bozótosban...

20. pont: az objektum előtt megtorpantam, és elkanyarodtam.

Katt a nagyításért

Megyei Évadzáró: Pusztavám, Úttörőház

Itt bontottam, egy ~4,5km-es karikát. Futva valamivel több, mint 5km lett, a cél az volt, hogy 30 percen belül beérkezzek. Ez sikerült is, de az utolsó pontra (43) sikerült újfent elkanyarodni. 90°-os hiba, ráadásul a domborzat is adta magát, de hát kapkodtam... Utána pedig egyértelmű volt, hogy hol vagyok, mégis bizonytalankodva elfutottam a pont mellett, nem éreztem az irányt...


Katt a nagyításért

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr745224860

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása