HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2013.05.17. 10:49 bota71

Honvéd Kupa

Idén Fenyőfőre tért vissza a Honvéd Kupa. Nekem sok szép emlékem fűződik ehhez a terephez, anno például 2004-ben az 5000m-es szintfelmérő megnyerése után az akkori Honvéd Kupán is jót szaladtam, és 2. helyemmel sikerült kiharcolnom a válogatottba való bekerülésemet.

Érdekes módon az akkori emlékek "megkoptak", semmi deja vu érzésem nem volt, egyetlen részlete sem volt ismerős az erdőnek.

Az időjárás nem volt rossz, de lehetett volna jobb is: a hőmérséklet megfelelő volt futásra, bár vasárnap kicsit hűvösebb volt, de melegítő ruhában túl lehetett élni a rajtig. Viszont a sok csapadék nem tett jót a futhatóságnak: eléggé nehézkes volt oldalazni, és még szöges cipőben is nagyon sokat csúszkáltunk... A nedves aljnövényzet hamar átáztatta a cipőt és a nadrágot, így végülis kényelmetlenséget csak az elején okozott. Én készültem bozótszemüveggel, de az sem kellett: egy lábszárvédő bőven elég volt a kora nyári aljnövényzetre.

Szombaton jó sok arakos kilátogatott a versenyre, F35-ben egy kisebb házi rangadó sikeredett. A váltó OB-ra készülő felnőtt csapat érte el a legjobb helyezéseket (Momo F35 1. hely, Maki F35 3. hely, Én F21BR 1. hely).

honvéd_somek.JPGSomek akcióban...

Vasárnap egy megfogyatkozott arakos csapat próbált helytállni, Maráz Gábor nyerte az F35-öt etapját és az összetettet, én pedig F21A-ban hoztam a 2. helyet. Összetettben Golyó F55-ben szoros versenyben a 6. helyre jött be, Ildi N50-ben lett 4.

A pályákról általánosságban nem tudok nyilatkozni, mert csak a sajátjaimat láttam, de azokkal meg voltam elégedve: a szombati BR pálya nem volt nagyon technikás, az egyik pontra viszont többen panaszkodtak, hogy nem igazán állt a térkép a helyzet magaslatán... Nekem inkább a 2. napon volt bajom, az egyik pontnál kavarogtam Maráz Gáborral, és sehogyan sem sikerült rájönni, hogy pontosan mi van domborzatilag.

Ami még érdekes volt, hogy megnéztem Weibl Zoli vasárnapi útvonalát, és ő rendre megtalálta azokat a léniákat, tűnyiladékokat és utakat, amiket én hiába kerestem: hát ennyit tesz a rutin :)

Összességében véve nem kellett csalódnunk a VHS rendezésében, egy nagyon jó kis versenyt rendeztek nekünk, festői környezetben.

EREDMÉNYEK

honvéd_csapat.JPG

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr845303840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása