HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2013.06.18. 20:52 bota71

Késő Tavaszi Spartacus Kupa váltó

A március 15.-én elmaradt Szpari Kupát rendezték újra. Talán a ballagások és a megyei hétvégék miatt, vagy pedig mert így már elvesztette a verseny az év első rangsorolója pozícióját, de nem jöttek el valami sokan...

Alapból nem neveztünk a Szparira márciusban, és a váltón sem terveztünk indulni, de a Váltó OB előtt egy héttel, itt a Vértesben vétek lett volna kihagyni egy ilyen edzési lehetőséget. Így szépen össze is álltunk, Maki-Tomi-Gyusz képviselte az 1-es számú váltót, Momo-Barna-Pata pedig a 2-es számút. A szparisok a VOB-ra beújítottak egy észt sráccal, aki délelőtt egy F21A-s pályagyőzelemmel melegített a váltóra.

Momo térképét nézegetve hamar rájöttünk, merre fog menni a pálya, és merre nem. Hát nem lett igazunk... A pályakitűzőnek sikerült a terep futásra legalkalmatlanabb területén végigcsavarni a pályákat... Ritka egy élvezhetetlen verseny volt, az egyszer biztos, de a rendezők védelmében azért megemlíteném, hogy márciusban talán egy fokkal jobb lett volna... A nagy hőség sem tett hozzá a teljesítményekhez, hidegben kicsit a küzdőképessége is jobb az embereknek.

Szpari_rajt.JPG

Maki és Momo próbálta felvenni a versenyt az észt sráccal, aki eléggé jó tempót diktálva 35,5 perc alatt letudta a ~5km-ét. Maki 100m-el rövidebb pályát kapott, mint Momo, és 1 perccel előbb behozta az egyes váltónkat, 1:38 hátrányban. Momoval együtt nagyon magabiztosat futottak, az OB előtt bíztató a forma!

A szparisoknál Lengyel Ádám kezdte meg a pályát, sajnos nem nagyon sikerült megtörnöm a nyugalmát, ugyanis sikerült a pálya elején "elveszni". Történt ugyanis, hogy az 1-es pontra taktikusan, a délelőtti futók tapasztalatát felhasználva hatalmas kerülővel jutottam oda, nem túl magabiztosan, de megfogtam a pontot. A kettesre is lassan, de biztosan odaértem. A hármasra viszont valahogy nem sikerült a térképet a valóságnak megfelelően ábrázolni. A pontot háromszor megkerültem, és teljesen elkeseredtem, mert fogalmam sem volt, hogy hol is lehet pontosan. Az objektum környezete adott volt, ezzel senkinek nem is volt baja, de a gödör ábrázolása hagy némi kívánni valót... Másfél percet sikerült ott hagynom, hát nem valami bíztató kezdés...

A 4-estől a 10. pontig jött a horror... Hatalmas dzsuvában sétálás pontkereséssel tudva, hogyha elveszik a kontaktus a térképpel, akkor bizony ki lehet szállni rendesen. Az5. pontra 3-szor kellett megállnom térképezni, de a 7. pontra sikerült felérnem Ádámra, követve továbbra is a lassan-de-biztosan elvet, viszont itt Ádám a 9. pontom fele indult el. Mivel ez egy egyéni sport, nem szóltam neki, biztosan tudja, mit csinál, de azért bennem volt, hogy egy pontja bizony kimaradt... A 9. pont környékének ábrázolása annyira "jól sikerült", hogy konkrétan láttam,hova kell futni, de nem nagyon mertem :) Volt egy kis dilemma, de mivel ez egy váltó,mennem kellett, és végül a pont is ott volt. A 10. ponton fellélegezhettem, kiértem a dzsuvából, gyakorlatilag csak 1,5 percet hagytam benne, plusz lassú voltam.

Innen viszont nem volt több "alibi", futni kellett. A 12. pontig felfutottam Ádámra, majd az átfutóra elé is álltam. Sajnos sikerült melléfutnom, nem értettem a térképet, de itt én voltam a béna. Sikerült a Honvéd Kupa óta gyulladt jobb bokámat kiegyenlíteni egy bal bokás ficammal, ami egy hangos szisszenés és némi sántikálva szökdelés után "elmúlt" (másnapra meg jól bedagadt...). Mivel Ádám ellépett, így futhattam megint utána, és a nagy igyekezetben sikerült is elé vágnom, sajnos úgy, hogy a 16-os pontot előbb fogtam mint a 15-öset. Összesen másfél perc elment megint... Innentől egészen jól megoldottam a feladatot, Ádám a pálya végén egy lefelében elment, de a befutó pontra hibázott (a délelőtti befutó pontot sikerült fognia), és ezzel 4 másodperc előnnyel sikerült hozni a váltót, szumma kb. 6 perc maradhatott benne.

Szpari_Gyusz.JPG

A szparisok utolsó embere lesérült, de a MOM-osok Miavecz Balázsa azért szorossá tette a végét, Gyusz 2 perc előnnyel hozta be első helyre a váltónkat. Az eredményünk nem túl mérvadó a szegényes mezőnyben, de ha sikerül ilyen formát mutatni az OB-n, akkor úgy gondolom, hogy mindenki elégedett lehet! Gyusz amúgy pihenéssel, Maki és jómagam pedig egy Középtávú OB-val melegítünk majd az év legfontosabb versenyére!

EREDMÉNYEK

Szpari_dobogó.JPG

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr835367839

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása