HTML

Tagdíj

A közlemény rovatba írják be,hogy tagdíj  és a nevet, akinek a tagdíját külditek.

Az OTP Bankban vezetett számlánk száma: 11736116-20131533

Bemutatkozás

Alba Regia Atlétikai Klub Tájfutó szakosztály honlapja

 

Fejér Megyei Tájékozódási Futó Szövetség

 

Adó 1%: ARAK

Adószám: 18481769-2-07

Szepesi Imre honlap

2013.10.08. 19:44 bota71

Irány az OCSB!

Úgy érzem, egyre jobban összeáll a csapatunk, mindenki komolyan gondolja a jó eredmények elérését, és tesz is érte. Viszont ami még ennél is fontosabb, céltudatosan tudunk készülni a fő eseményekre, és szerencsére nem sérülünk le.

A Váltó OB előtt részt vettünk a Szpari váltón, most pedig az OCSB előtt a Kalocsa Kupa váltójára álltunk össze. Éppen most jött haza Momo, ami kicsit fájós izmokkal, de oda tudott állni a rajthoz, Maki pedig előző héten a MOM Kupán hangolódott a versenyre. Igaz, hogy Izsák nem nagyon hasonlít Tázlárra, de ami a legfontosabb: tudtunk gyakorolni az alföldi kevés domborzatos, iramfutós pályára.

Úgy nézett ki, hogy két nagy ellenfelünk lesz, a Sörekvés SE és a Tabáni Spari. Papírforma szerint a sörekvéses Zsebe Isti kezdett egy igencsak jó idővel (19,5 perc) a 3,5km-es pályán, majd a második futók közül a válogatott szintű szparis Bakó Áron robbantott egy 17,5 perces idővel. Már Isti ideje is durva volt, de ez még jobban fellelkesített: itt bizony nagyon kell tolni!

Nálunk Maki kezdett, 22 percen belül hozta a stafétát (délelőtt eléggé jó időt futott, de kicsit el is fáradt). Momo is hasonló időt futott, a sörekvéses Korcsok Pali viszont majdnem 23 percig kint volt a pályáján, így 1:07-es hátrányban mehettem ki Nagy Pista mögött.

Nem bíztam a véletlenre, bekezdtem, el is futottam majdnem az 1-es pont mellett. Szépen jöttek a pontok, de a pálya felénél megettem egy lutripontot, kb. pont 1 percet sikerült ott hagyni. Pistának sajnos Csuka Dolli kikapta ezt a pontot, így ő hiba nélkül roboghatott tovább. Hiába volt a nagy igyekezetem, már nem sikerült lényegesen közelednem, így 50 másodperccel lemaradva a győzelemtől a 2. helyre futottam be. A szparisoknak nem volt erős befejező embere, 3.-ak lettek. Pista jól futott, csak hibamentes futással, Áron-szintű eredménnyel lehetett volna ma megverni. Amúgy tavaly is erős volt, emlékszem. Vicces volt, mert nem tudtam milyen felsőben ment ki, és minden előttem futóban őt véltem felfedezni :)

Érdekesség még, hogy a Sörekvéssel életkorban is összecsaptunk, mi 2 évvel voltunk összesen idősebbek náluk. Az eredményhirdetésen egy nagyon ötletes "tájoló érmet" kaptunk, a helyezéseknek megfelelően az I-es, II-es ill. III-as szám felé áll a tájoló északi nyila.

A tanulságokat sikerült levonni. Ami fontos, hogy Momo napról napra jobb formában lesz, hiszen elkezdett futni. Most hétvégén minden kiderül...

EREDMÉNYEK

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://araktajf.blog.hu/api/trackback/id/tr15557573

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása